Problemy...

Nu har jag fått lite trassel. Idag när jag kollade mejlen upptäckte jag att jag fått ett meddelande från Aerosvit, det ukrainska flygbolaget jag åker med, att de ändrat tid för mitt flyg! Istället för att åka hem vid två-tiden på söndag lyfter planet vid sex, vilket innebär att jag kommer att missa anslutningsflyget till Umeå! Jag kan inte göra så mycket åt det just nu. Imorgon eftermiddag tar jag tåget till Kiev och sedan får jag gå och tala med personalen när jag kommer till flygplatsen. Förhoppningsvis hjälper de mig att boka om och står även för kostnaden. Det borde de ju göra eftersom det ät flygbolaget som ändrat tidsschemat. I bästa fall kommer jag med ett senare plan till Umeå på söndag kväll, i värsta fall tvingas jag övernatta på Arlanda. Jaja, vad vore väl en resa utan lite problem. Jag har levt en rätt plågsamt skyddad tillvaro här nere så härligt med lite "action"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0